BIlder

Nu har jag sprungit runt i rea kaoset i två dagar. Trött man är på alla människor som knuffas och har sig. Tackar vet jag nätshoppingen. Stackars Jan drog jag med mig till alla skoaffärer i hela stan, han såg inte så glad ut:P.

Var och övningskörde idag också. Läraren frågade om jag har gått ner i vikt, haha. Jag såg så annorlunda ut tydligen. Hur fan ska man ta det?!

Här kommer det lite bilder från Egypten:):

Härlig bildxD

Städarn kom sen och skulle ha hundra bilder med mig och han på sin mobilkamera. Kände sig lite som en kändis.

Det skulle provas vattenpipa "Nånting var det i den här. Roligt som fan blev det"xD

En tur till Kairo blev det för att se pyramiderna, jag ser riktigt nördig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0