Tillbaka

Heeej sötisar!

Fick ett litet ryck som ni ser och raderade gamla inlägg. Sen har Erika vart här också och fixat
så nu ska jag försöka börja om på nytt..
Annars är allting toppen bra! Jag trivs jättebra med jobbet som passar perfekt att ha just nu, jag har världens bästa pojkvän, underbara kompisar och ska till sol och värme på tisdag så man kan inte vara annat än glad:)  
Jag känner mig riktigt nöjd med allting i mitt liv.

Idag kom Sara förbi och väckte mig med frukost från Nancy's, mumsigt värre.  Sen var det meningen att hon skulle till skolan och jag in till stan för att fixa lite grejer, men eftersom jag är en person som tydligen har dåligt inflytande på folk så fick jag med henne som sällskap in till stan:) Kändes som att vara tillbaka till gymnasiet, sitta och tjata om vi inte kan ta en fika iställetxD

Nu är det dags att dra hem, är på jobbet:P

Kommentarer
Postat av: Erika

åh jag e så avundsjuk på er som får åka till värmen :P

ni kommer va så bruna å fina till jul ni :D

2009-12-11 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0