London

Hemma och sjukling. Jag och Lillan kom hem med feber och urininfektion. Låg och skakade under täcket i hotellrummet sista kvällen. Så kan det gå. Shoppat fick vi iaf!

Såhär såg väskan ut när vi åkte:


En liten del av det jag handlat:


Övervikt blev det påvägen hem så det var bara att proppa handväskorna fulla så man slapp betala för övervikten. Efter att ha klunkat barzadi och sagt adjöss till alkoholen så kunde vi checka in väskan. Även säkerhetskontrollen var en pina. Måste nog ha sett ut som en tjackhora trött och febrig, därför de gick igenom hela min väska och allt mitt smink och mobilen haha.

Hade världens bästa hotell iaf. Mitt på oxford street! Eftersom vi sett allt innan i London så var det bara oxford som gällde nu.

En dag käkade vi på ett ballt ställe där maten kom på rullbandet så var det bara att plocka det man ville ha:)


Började London med kaffe från Starbucks:

Ska göra stan:


Jag och Lillan har sagt att nästa gång det blir London så får det bli samma hotell igen. Bästa!
Har inte alls tagit mycket bilder. Får se om Lillan lägger upp något:)

Puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0