Fredag

Körlektion idag. Inte långt kvar till uppkörning nu:/ Efteråt köpa frukost för att ta med hem till Sara. Lite skitsnack och planering av magaluf resa:) Ska dra till en resebyrå på måndag för att fråga lite grejer som våran blonda hjärna inte förstod sig på.

När jag stod och väntade på bussen kom en trevlig kille i samma ålder och börja snacka med mig. Slutade med att vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord under bussresan. När jag skulle av tackade vi för en trevlig pratstund och inget mer med det. Sånt gillar vi! Lite ressällskap utan några avsikter.

Nu kom älskling  som ska göra mig sällskap några timmar innan jag drar till jobbet:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0