Mot Göteborg

Efter två timmars sömn är jag nu redo för Ullared och Göteborg. Det blev festival igår i Enköping efter en riktigt rolig utgång i onsdags:) Hemma vid tolv igår för att packa och nu sitter jag och väntar på Laura och Fazz. Man lever bara en gång.
"Ska det va ordentligt så ska det!" Mitt och Erikas uttryck i onsdags. Var först på VIP där det var tomt med folk och äckeln efter oss. Tröttnade och sprang då till BJ men lämnade kvar alla våra saker på VIP. Bara att dra dit vid tre och hämta upp allt sen av arga vakter. Skämmas fick jag göra igår efter att ha skällt ut ett x antal människor ute dagen innan. Jag ska inte dricka sprit.

Nu ska jag tagga till för en hel dag på UllaredxD Får bjuda på bilder sen från alla roliga partynätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0