Måndag

Första lediga semesterdagen. Jag klättar redan på väggarna. Har gått omkring i en cirkel hemma och bara glott på allt, städat lite. Tvättat. Sen det blev slut med Jan har jag stressat, jobbat och gjort saker hela tiden. Nu sitter jag här och har inte ett skit att göra. Fult väder är det också.

Helgen var i alla fall trevlig och fartfylld! I fredags drog jag och Sara ner till Lillan och drack lite vin. Sen drog vi till Skrapan där Alex och hans kompis var. Trevligt värre! I lördags blev det en tripp till Trosa där det blev pannkakor och cider på krogen. Lite dans, sedan donken och hemgång.

Ska nog ta en promenad till biblioteket, låna lite böcker jag kan underhålla mig med och sedan dra till gymmet.. låter bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0