VIP på Vipen.

Shiiit vilken crazy night vi hade i ondags!;) Blev Uppsala för min del. Åkte först hem till Erika och gjorde lite mat och fixade oss. Sen drog vi på förfest hemma hos Rebecka och spelade nostalgi musik. Vilket jag önskade hos Djn sen. "Jag vill höra den där hitten som var 1993 du vet?"xD Även ragg på bartendern "Hur mycket kostar ditt nummer då?"

Drog sedan vidare till VIP. Gillar Rebeckas formulering "Det var vi som var VIP på vip". Hamnade hos några grabbs där sen efter att jag blivit förföljd av en liten skitunge. Efterfest blev det med allsång och dans. Sen blev jag trött och skulle ta Erikas nycklar och åka hemxD Först efter att ha blivit lovad kaffe, Subway dagen efter och solning i stadsparken så stanna jag kvar. Det var bra gjort! För nästa dag blev det segling i det fina vädret med några av grabbsens båt.




 Segling dagen efter:




Ikväll måste det firas! Fått antagningsbesked om att jag kom in på komvux nu i höst. Ska plugga Matte.
Så nu ska jag tjata till mig lite mys på malmen ikväll från nån stackare med ett, två glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0