Maybe I need some rehab, or maybe just need some sleep

Är på jobbet nu. Blev mycket åkande för mig idag, skulle lämna nycklarna till gymmet långt bort åt helvete.. Och imorgon måste jag in igen för det blev tydligen mycket fel på anläggningen sen jag jobbade där, haha.

I lördags var det sex party hos Laura, hur kul som helst! Min underbara vän fyllde ju 20 år och allt! Det kom en tjej som visade lite sex saker som man sen kunde beställa;P Efter det drog jag, Lillan, Sara, Erika, Tom och Ohlsson in till Grodan. Jättelyckad kväll blev det! Dansade tills jag fick så jäkla ont i fötterna i mina skyhöga klackar så jag inte kunde stå upp längre. Jag och Erika bestämde då för att åka hem. Vägen hem var inte kul då en kille vägra fatta att vi inte ville prata med han. Vi ville sova.
Tog lite bilder från Lillans blogg:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0