Fyra veckors hälsofreak

Nu har jag i lite mer än tre veckor skippat alla "vita produkter". Jag har gått ner tre kilo och fått mycket bättre hy och har mycket mer energi! Kommer att fortsätta vara strikt med de snabba kolhydraterna. Dessutom har jag inte alls ett lika stort behov av socker längre.

Det jag har undvikit är:
*Vitt bröd
*Smör
*Potatis, pasta, ris.
*Socker
*Alla drycker som lingondricka, juice mm eftersom det innehåller mycket socker.
*Jag har bara druckit vitt vin när jag varit ute. Bättre än öl och cider.
*Yoghurt



Har bara druckit vatten och kaffe. Hade jag inte fått mitt kaffe till råga på allt hade jag nog gått och skjutit någon.
Istället för godis har jag käkat nötter och blivit beroende av smoothies. Folk är nog trötta här hemma på att höra mixern som är igång hela tiden:P
Första veckan var hemsk. Jag var grinig, hade huvudvärk och var trött hela tiden. Kunde inte bära en kasse för att jag var så svag. Sen ställer kroppen om sig:)
Värt att nämna så har jag endast tränat en gång i veckan, och då bara kondition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0