Lördag

I onsdags var det Lillans studentskiva, skitkul var det verkligen! Fast det var på viperroom:P
Förade på Nivå med dessa tjejer:)


Sen blev det toasnack med Erika tills vi blev utdragna därifrån av nån jobbarkille:


Vägen hem var nästan roligast då jag och Laura hade väldigt kul på bussen.
Blev även snack om mysteriet på greveholm då jag och Ohlsson tycker att det var den bästa julkalendern som nånsin har gjorts. Ska tydligen ha greveholm maraton också.

I alla fall måste jag berätta om min helvetes dag på jobbet igår. Jobbade på gymmet och när jag kom dit på morgonen skulle jag byta om i vårat förråd där. Det slutade med att jag blev inlåst. Kom fan inte ut! Dörren gick inte att rubba. Ringer Laura i panik och säger att jag sitter inlåst i förrådet på jobbet. Slutade med att jag får ringa till chefen som får komma dit och öppna dörren åt migxD hahaha!

Nu ska jag göra mig klar här hemma. Ska möta upp Laura, köpa fika och sen sätta oss ute:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0